1 Eylül 2009 Salı

sıkıntı içindeki mutluluğum

aslında hepimizin içinde birer mutluluğu vardır ama nedense sıkıntıyı öne çıkarmaktan mutluluk duyarız.Saçma gelebilir ama bir kitabı bitirdiğim için mutluyum.Sanki mutlu olmak için birşeyler arıyor gibiyim.ya bu kitapları hepimiz biliyoruz aslında edwırt bella klasiği.
şimdide sıra geldi filmini beklemeye (: . aslında burada mutlu olunacak tek birşey var oda başladığın bir işi bitirmek..
bugün sıkıcı hayatım gene aynıydı evi toparladım.anneme herzamanki gibi yardım ettim.bildiğim tek şey o iyileşene kadar bunu yapacağım..Seni seviyorum anne..Bu bloğu okuyamayacağını biliyorum. ama haykırmak istiyorum :Seviyorum.. ve bereden bu konuya geldim bunuda bilmiyorum. sanırım daha birşeyler yazmasını bilmiyorum ve konudan konuya atlıyorum. okuyanlar umarım anlarsınız..(anlarsın )bkz.. bitter's blog
işte böyle dediğim gibi hayat aslında kocaman bit labirentten ibaret bazılarımızın şansı yaver gidiyor ve doğru yolu buluyor..bazılarımız ise kendisini sıkıntı içine hapsediyor ve bir bakıyor ki kaybolmuş.aslında hayat felsefem elbette bundan ibaret değil. Ama hayat bundan ibaret..
okuyanlar(varsa tabi )veya yazmak için çaba gösterenler...
hepniz kendinize iyi bakın... görüşmek üzere

Nirvana....

2 yorum:

  1. Titre ve kendine gel.
    Mutluluk sadece başladığın işi bitirmek değildir.Sıkıntının içinden kendini çekip alabilmektir.
    Seni kendine getireceğim kuzum.
    Buluşalım coşalım *.*
    Seni seviyorum hep Hande(canım dostum..)
    :D

    YanıtlaSil
  2. coşalım akalım :)
    kendime geleceğim bak gör :D
    bende seni seviyorum canım benim.sen gerçekten sevilmeye değersin ((((sonradan keşfedebildiğim arkadaşım... :):))))

    YanıtlaSil