5 Eylül 2009 Cumartesi

yaşananları hala çözemiyorum
neden herşey benim dışıma gelişiyor ve durduramıyorum
neden güzel gitsin istediğim şeyler gitmiyor ve sonrada kendimi yanlız denizin ortasında buluyorum..
çok sıkıldım
hiç istemediği şeyler oluyor. neden ?! benim anlamam mı eksik yoksa gerçekten düşüncesizmiyim
şuan kendimi kafeste gibi hissediyorum sıkışıp kaldım
şuan farkında olduğum tek birşey var destekçimi kaybettim
onunla yaptığımız muhabbeteri özleyeceğim
herşey kötü gitmek zorundamı neden herşey kötü !
hastalık aşk neden hepsi bir arada
nasıl kurtulacağım
neden buraya yazıyorum
birşeyi değil birsürü şey var kafamda. Ardından kavgalar ve terkedilmeler.. kafam allak bullak.
şuandan itibaren ne yapmama gerektiğii bilmiyorum
Gitmekle kalmak arasında, olmakla olmamanın karmaşasını yaşıyorum şu an... ne gidecek bir yerim var ne de ben olmadan devam edebilecek hiçbir şey..

hoşçakal..

Nirvana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder